PrevNext

Ex-F1 chief Mosley wins privacy case

A French court ruled yesterday that a British tabloid had violated the privacy of former world motorsport chief Max Mosley when it published photographs of him in a sadomasochistic orgy.


Max Mosley

The court fined Rupert Murdoch's News Group, publisher of the now-defunct News of the World tabloid, 10,000 euros ($13,800) and ordered it to pay 7,000 euros in damages for violating Mosley's privacy, but said there was no defamation. It also ordered the company to pay 15,000 euros in court costs.

You May Like

MORE FROM JAGRAN

0 Comments

    Leave a Reply