British newspaper sues Armstrong

Published: Dec 25, 2012, 09:29 IST | AFP |

The Sunday Times said that it is suing Lance Armstrong for over �1 million over a libel payment made to the disgraced cyclist in 2006

The newspaper paid Armstrong £300,000 to settle a libel case for suggesting that he may have cheated. 

The USADA subsequently found that he had led the “most sophisticated” doping programme in sporting history.

The Sunday Times is reportedly demanding the return of the original settlement payment, along with interest and legal costs.

Sign up for all the latest news, top galleries and trending videos from Mid-day.com

Subscribe
Loading...

Snooker champ Aditya Mehta: Pro Snooker is cut-throat but that's what I live for

NEXT STORY
This website uses cookie or similar technologies, to enhance your browsing experience and provide personalised recommendations. By continuing to use our website, you agree to our Privacy Policy and Cookie Policy. OK